Verifieer® zorgt voor een rechtsgeldige digitale ondertekening van zowel (gescande) papieren als digitale documenten. De digitale documenten blijven ook na afdruk rechtsgeldig door de unieke verificatiecode die elk document bij de ondertekening meekrijgt. Aan de hand van die code kan het digitaal ondertekend document op ieder moment online worden gecontroleerd.

Hoe digitaal ondertekenen het leven eenvoudiger maakt.

Het is een juridisch sluitende en veilige technologie die overheden en andere organisaties toelaat om zowel papieren als digitale documentenstromen digitaal te ondertekenen. Een document dat men opmaakt, wordt aangevuld met de nodige elektronische handtekening(en) en verificatiecode en dan naar u gezonden. Het is een eenvoudig proces dat vergeleken kan worden met het klassieke printen en verzenden van een document, maar nog veiliger.

Op onze blog vind je heel diverse concrete cases over digitaal ondertekenen en wat dit kan betekenen in uw organisatie.

Blog Digitaal Ondertekenen Verifieer

Troeven

Documentsoorten

  • akten
  • afschriften
  • contracten
  • ...

Veilig en juridisch sluitend

  • gebruik van mydigipass
  • gebruik van eID
  • unieke verificatiecodes, ook na afdruk
  • in overeenstemming met de Europese wetgeving

Voor alle organisaties

  • openbare besturen
  • bedrijven en verenigingen
  • integrerende software partners
  • ...

Maatschappij

  • minder papier en printertoner
  • minder verplaatsingen
  • minder CO2 uitstoot

Juridisch

De Verifieer®-handtekening is een wettelijk omschreven “gekwalificeerde elektronische handtekening”, volledig evenwaardig aan een handtekening op papier. Met Verifieer levert u dus  altijd 100% rechtsgeldige electronisch ondertekende documenten af.

Verifieer

Uw browser is oud. Hij heeft bekende veiligheidsissues en kan niet alle mogelijkheden weergeven van deze of andere websites.
Lees meer over hoe uw browser te upgraden